sobota, 1 listopada 2014

Podsumowanie października 2014

W tym miesiącu przeczytałam 4 książki.

  1. Miłość i nienawiść - Irenaus Eibl-Eibesfeldt, str. 274
  2. Imię Róży - Umberto Eco, str. 497
  3. Śledztwo - Stanisław Lem, str. 212
  4. Córka Robrojka - Małgorzata Musierowicz, str. 218

    Suma: 1201 stron. Ze stosiku przeczytałam 2 książki... (średnio mi ten stosik idzie).
Książki zakupione/zdobyte/pożyczone:
1. Dziewczęta z Nowolipek Pola Gojawiczyńska 50gr
2. stos 9 książek http://vienna-byledoprzodu.blogspot.com/2014/10/ksiazki-za-darmo-czyli-radosc-stosikowa.html
3. Ziemie jałowe. Mroczna wieża III Stephen King - z biblioteki
4. Zakopane - odkopane Paulina Mlynarska i Beata Sabała - Zielińska - z biblioteki

Do biblioteki musiałam iść po książki do mgr no i oczywiście musiałam poszperać i wyszperać... dobrze, że tylko 2 książki ;)

Plany na listopad:
Zamierzam zmniejszać stosik, oczywiście ;p
1. Wieczne życie. O zwierzęcej formie śmierci Bernd Heinrich - pożyczone
2. Wybór opowiadań Jarosław Iwaszkiewicz - pożyczone
3. Oj, nie przez próg, nie przez próg Maria Ziółkowska - moje
4. Zmysłowe życie roślin Daniel Chamovitz - moje, stosik
5. Rękopis znaleziony w Saragossie Jan Potocki - moje, stosik
6. Ziemie jałowe Stephen King - biblioteka
7. Zakopane - odkopane Paulina Mlynarska i Beata Sabała - Zielińska - z biblioteki

Plany wyglądają na ambitne, ale biorąc pod uwagę, że w tym momencie czytam 6 z 7 ww. książek, mam nadzieję, że mi się uda. A przede wszystkim chciałabym wytrzymać i nie zacząć czytać jakiejś nowej książki do końca listopada, no może oprócz Wnuczki do orzechów Musierowicz, której premiera ma być 6 listopada <3
A! No i skończyć tę nieszczęsną, znienawidzoną sercem całEm mgr!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz