wtorek, 30 września 2014

Podsumowanie września 2014

W tym miesiącu przeczytałam 6 książek, co uważam za osiągnięcie :)
  1. Ikar, Staroświecki sklep, Wiewiórka - Jarosław Iwaszkiewicz, str. 23
  2. Czerwony Rynek - Scott Carney, str. 223
  3. Ciemno, prawie noc - Joanna Bator, str. 525
  4. 13 wojen i jedna - Krzysztof Miller, str. 349
  5. Czeczenia. Rok III - Jonathan Littell, str. 181
  6. Światła września - Carlos Ruiz Zafon, str. 255

    Suma: 1556 stron. Ze stosiku przeczytałam 5 książek :D
Książki zakupione/zdobyte:
1. Listy Marek Hłasko, cena sugerowana: 44,99zł, a zakupiona w Lidlu za 30 zł, więc po prostu nie mogłam się oprzeć, choć mam założenie, żeby niczego nie kupować, nie przytargać, nie pożyczać, dopóki nie uporam się ze stosikiem!
2. Miłość i nienawiść Irenaus Eibl-Eibesfeldt - pożyczona
3. Wieczne życie. O zwierzęcej formie śmierci Bernd Heinrich - pożyczona z biblioteki

Plany na październik:
Zamierzam zmniejszać stosik, oczywiście ;p
1.  Miłość i nienawiść Irenaus Eibl-Eibesfeldt  - pożyczone, stosik
2. Imię Róży Umberto Eco - moje, stosik
3. Wieczne życie. O zwierzęcej formie śmierci Bernd Heinrich - pożyczone
4. Wybór opowiadań Jarosław Iwaszkiewicz - pożyczone
5. Oj, nie przez próg, nie przez próg Maria Ziółkowska - moje



Niestety nie wiem czy uda mi się wypełnić plan, ponieważ zamierzam w październiku napisać całą pracę mgr, tak żeby na początki listopada ją wydrukować i obronić. Trzymajcie kciuki ;)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz